loading...
جام جهانی 2014
اس.علی بازدید : 4 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

جام بيستم - 2014 برزيل

شروع ايتاليا در جام‌جهاني با پيروزي مقابل انگليس


ايتاليا موفق شد با برتري 2 بر يک برابر انگليس گام بلندي براي صعود به مرحله بعدي جام جهاني بردارد.


ايتاليا و انگليس در يکي از حساس‌ترين ديدارهاي مرحله گروهي جام جهاني در ورزشگاه آمازون شهر مانائوس به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با برتري 2 بر يک ايتاليا به پايان رسيد.

کلوديو مارکيزيو در دقيقه 35 موفق شد با شوتي سرکش و زميني گل نخست مسابقه را به ثمر برساند. البته خوشحالي ايتاليايي‌ها طولي نکشيد و تنها 2 دقيقه بعد دنيل استاريج موفق شد پاس زيباي وين روني را به گل تساوي اين ديدار تبديل کند تا نيمه نخست با تساوي يک بر يک به پايان برسد.

در نيمه دوم ماريو بالوتلي در دقيقه 50 موفق شد سانتر زيباي کاندروا را با ضربه سر به گل برتري ايتاليا تبديل کند. پس از آن بازيکنان انگليس فشار زيادي روي دروازه ايتاليا ايجاد کردند اما سه‌شيرها نتوانستند از حملات خود توفيقي به دست آورند تا در نهايت بازي با برتري 2 بر يک ايتاليا به پايان برسد.

در پايان بازي‌هاي نخست گروه D جام جهاني کاستاريکا با سه امتياز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار گرفت. ايتاليا با همين تعداد امتياز در رده دوم قرار دارد. انگليس و اروگوئه نيز به ترتيب در رده‌هاي سوم و چهارم قرار دارند.


 

اس.علی بازدید : 5 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

دومين شگفتي جام بيستم؛

پيروزي قاطع کاستاريکا برابر اروگوئه


کاستاريکا موفق شد باخت در نيمه نخست برابر اروگوئه را جبران کند و با برتري 3 بر يک برابر اين تيم سه امتياز اين بازي را به دست آورد.


اروگوئه و کاستاريکا در اولين ديدار گروه D جام جهاني در ورزشگاه کاستلائو شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با برتري 3 بر يک کاستاريکا به پايان رسيد.

اروگوئه در نيمه نخست موفق شد با يک گل جلو بيفتد.تک گل اروگوئه را در نيمه نخست ادينسون کاواني در دقيقه 24 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

کاستاريکا در نيمه دوم براي جبران نتيجه به ميدان آمد و موفق شد در دقيقه 54 با شوت سرکش کمپل به گل تساوي برسد. اين براي آن‌ها کافي نبود و سه دقيقه بعد دوارته موفق شد با ضربه سر گل دوم کاستاريکا را نيز به ثمر برساند تا کاستاريکا بازي باخته را با برد عوض کند.

اين پايان کار نبود و اورنا موفق شد در دقيقه 85 گل سوم تيمش را نيز به ثمر برساند تا کاستاريکا موفق شود با نتيجه 3 بر يک اروگوئه را شکست دهد. ماکسيميليانو پريرا در آخرين دقيقه بازي کارت قرمز گرفت تا نخستين اخراجي جام لقب گيرد.

به اين ترتيب اروگوئه تيم چهارم جام جهاني قبل نيز در اين دوره بازي هاي خودش را با شکست آغاز کرد. پس از شکست تحقيرآميز اسپانيا اين نتيجه دومين شگفتي جام بود.


 

اس.علی بازدید : 4 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

متافوتبال - شکست تحقیرگونه اسپانیا مقابل هلند مطمئنا بیش از ۶ نکته داشت. برد ۵ بر ۱ نارنجی‌ها یکی از بهترین نتایج در بازی های جام جهانی اخیر است٬ در دیداری که هلند تمام و کمال و در عین حال وحشیانه انتقام فینال ۲۰۱۰ را گرفت.

مترجم : رومینا تیموری

بلیچرریپورت جالب ترین نکات این دیدار را در این مقاله آورده است.

این جام احتمالا جام جهانی دیگو کاستا نخواهد بود

2370154_big-lnd.jpg

شگفت آور بود که ویسنته دل بوسکه٬ دیگو کاستا را از ابتدا در ترکیب تیم مقابل هلند قرار داد.

او همیشه محتاط تر از این حرف ها است و معمولا در چنین شرایطی سس فابرگاس و یا فرناندو تورس را به زمین می‌فرستد. ولی مهاجم اتلتیکو مادرید از میان دیگر مهاجمان باتجربه اسپانیایی انتخاب شد تا در ابتدا در ترکیب باشد.

کاستا توانست یک پنالتی برای اسپانیا بگیرد٬ پنالتی‌ای که در مورد صحت آن بحث های زیادی وجود دارد. شکی نیست که حرکات خوب او برای هلند دردسر درست کرد. اما با تمام این احوال٬ کاستا نتوانست با تیم هماهنگ باشد. مهاجم اتلتیکو حتی یک بار از پاس عمقی ژاوی جا ماند و مدافع هلند توانست به راحتی او را مهار کرد. او تنها در یک صحنه دیگر بود که توانست موقعیت نسبتا خطرناکی ایجاد کند. مطمئنا وقتی کاستا به تناسب اندامش بازگردد دوباره همان مهاجم مرگبار اتلتیکو می شود. ولی این سوال پیش می آید که تا زمان روی فرم آمدن کاستا٬ هنوز اسپانیا در جام حضور خواهد داشت؟

هیاهوها در مورد دالی بلیند کاملا به جا بود

2012767_w2.jpg

این مهاجم گوش چپ٬ نقش کلیدی در فرو ریختن خط دفاعی اسپانیا داشت. توپ دزدی سریع و بی نقص دالی بلیند بود که سرخیو راموس و جرارد پیکه را سردرگم می کرد و به رابین فان پرسی فرصت گلزنی می‌داد.

این بازیکن ۲۴ ساله سازنده گل دوم هلند هم بود. ضربه ی هوایی بلیند را آرین روبن کاملا حرفه ای کنترل کرد و به راحتی توپ را به دروازه اسپانیا رساند.

دالی بلیند٬ پسر مدافع سابق آژاکس با ارائه این بازی زیبا٬ باعث افتخار پدرش هم شد.

ژاوی و کاسیاس؛ دو با تجربه‌ی پر خطا

2370214_big-lnd.jpg

حکایت دو کهنه کار. همه چیز در ابتدا برای ژاوی٬ رهبر میانه زمین خوب پیش می‌رفت.

او بازی را در پستی جلوتر از پستی که در بارسلونا داشت آغاز کرد و چند پاس خیلی خوب به دیه گو کاستا داد.

یکی از این پاس ها منجر به پنالتی شد٬ پنالتی‌ای که ژاوی آلونسو به راحتی آن را گل کرد. ولی هر چه بازی پیش رفت ژاوی بیشتر و بیشتر افت کرد و در نیمه دوم عملا از دور بازی خارج شد.

در بازی مقابل شیلی٬ تیمی که از لحاظ فیزیکی بسیار قدرتمند تر از هلند است - انتظار می رود که دل بوسکه٬ کوکه را به جای ژاوی در ترکیب قرار دهد. نکته دیگر آنکه٬ کاسیاس نمایش افتضاحی در این بازی داشت.

دروازه بان رئال مادرید٬ چندین اشتباه وحشتناک داشت که هیچ کدامشان به بدی گل چهارم اسپانیا نبود؛ گلی که در آن کاسیاس توپ را دو دستی تقدیم به رابین فان‌پرسی کرد.

سرخیو راموس و دریافت توپ طلا؟ اصلا فکرش را هم نکنید!

2370178_big-lnd.jpg

سرخیو راموس فصل فوق العاده ای را در رئال مادرید پشت سر گذاشت ولی با عملکردی که جمعه شب از خود به نمایش گذاشت ثابت کرد که به اندازه کافی بازیکنی مناسبی برای دریافت توپ طلا نیست. زوج راموس و جرارد پیکه در بسیاری از دقایق بسیار ضعیف عمل کرد. اشتباه خط دفاع مقابل فان‌پرسی باعث شده تا مادریدی ها بازیکن بارسلونا را مقصر بدانند و البته بالعکس؛ بارسایی‌ها هم راموس را متهم می‌کنند.

به نظر ما هر دوی آن ها صد در صد مقصرند. در واقع٬ در نیمه دوم بازی به نظر می آمد که هم سرخیو راموس و هم جرارد پیکه در جریان بازی گم شده اند و کاسیاس را کاملا بی دفاع رها کرده اند.

آرین روبن بی نظیر بود

2370217_big-lnd.jpg

بله٬ مطمئنا ما تازه به این نتیجه نرسیده ایم. ولی او هنوز منتفدان خودش را دارد که مسلما بعد از این بازی دیدنی تا مدت ها سر و کله شان پیدا نخواهد شد. روبن خط دفاعی قهرمان دنیا را تکه تکه کرد.

گل اول او گلی استثنایی بود٬ نحوه کنترل پاس هوایی دالی بلیند خیلی شبیه به حرکت دیدنی دنیس برکمپ در بازی مقابل آرژانتین در جام جهانی ۱۹۹۸ بود. نفوذهای روبن و شکافتن خط دفاعی اسپانیا خیلی شبیه به حرکات ستاره سابق آرسنال است. گل دومش هم یک حرکت منحصر به فرد بود که این حرکت فقط از عهده ستاره بایرن مونیخ برمی آید.

ترکیب فان‌پرسی – فان‌خال برای منچستر یونایتد فوق العاده می شود

2370123_big-lnd.jpg

این موضوع حداقل برای هواداران منچستر یونایتد شروع یک اتفاق زیبا خواهد.

رابین فان‌پرسی پس از ضربه سر دیدنی اش بلند شد و به سوی لوییس فان‌خال٬ سرمربی جدید باشگاهش دوید. مهاجم هلندی به ندرت این حرکت را برای داوید مویس ٬ سرمربی سابق شیاطین سرخ انجام می داد. فان‌پرسی یک شوت دیگر زد تا حسابی تیم مستاصل ویسنته دل بوسکه را در این بازی تحقیر کند. مطمئنا این آخرین باری نیست که این مهاجم دوباره جان گرفته هلند در این بازی ها برای حریفانش دردسر درست می‌کند

اس.علی بازدید : 6 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

پکرمن: اين يک شروع فوق العاده بود


سرمربي کلمبيا پس از پيروزي مقابل يونان اعلام کرد اين يک شروع فوق العاده براي تيمش بوده است.


 ديدار تيم‌هاي کلمبيا و يونان از گروه C رقابت‌هاي جام جهاني از ساعت 20 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه مينيرائو آغاز شد و با پيروزي سه بر صفر کلمبيا به پايان رسيد.

در اين ديدار پابلو آرمرو 5، تئوفيلو گوتيرز 59 و جيمز رودريگز 93 براي کلمبيا گلزني کردند.

خوزه پکرمن در مورد اين ديدار گفت: اين يک شروع فوق العاده در ديدار نخست براي ما بود، چيزي که نزديک به 20 سال آن را انجام نداده بوديم. البته وقتي اين حرف‌ها را مي‌زنم که هنوز در اين جام چيزي نبرده‌ايم اما در هر حال از اينکه تيمم چنين نمايشي داشت خوشحالم.

پکرمن افزود: مي‌توانيم در اين دوره ثابت کنيم تيم ملي فوتبال کلمبيا چقدر تيم بزرگي است اما اين تازه ديدار نخست‌مان بود. امروز را جشن مي‌گيريم و از فردا به ديدار بعدي‌مان مقابل ساحل عاج فکر مي‌کنيم.

 

اس.علی بازدید : 9 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

مدافع استراليا جام جهاني را از دست داد


بازيکن تيم ملي استراليا به علت مصدوميت جام جهاني 2014 برزيل را از دست داد.


مصدوميتي که در جريان ديدار تيم هاي استراليا برابر شيلي دامن ايوان فرانيچ را گرفت باعث شد ا او از حضور در ادامه رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل محروم شود.

به نقل از تسنيم، قرار است در بازي چهارشنبه استراليا برابر هلند ديگر مدافع استراليا يعني رايان مک گوان جانشين فرانيچ مصدوم شود.

فرانيچ پس از اعلام خبر مصدوميت شديدش از ناحيه همسترينگ گفت: بايد اعتراف کنم که اين بدترين خبري بود که در طول عمرم شنيدم.

 

اس.علی بازدید : 6 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

جام بيستم - 2014 برزيل

کلمبيا مقابل يونان به برتري رسيد


تيم ملي کلمبيا در پنجمين ديدار جام جهاني مقابل يونان به برتري پرگل رسيد.


با آغاز شب سوم رقابت‌هاي جام جهاني تيم‌هاي ملي کلمبيا و يونان از گروه C جام جهاني از ساعت 20:30 امشب به مصاف هم رفتند که در نهايت اين ديدار با برتري 3 بر صفر تيم کلمبيا به پايان رسيد.

پابلو آرمرو در دقيقه 5، تئوفيلو گوتيرز در دقيقه 58 و جيمز 3+90 براي کلمبيا گلزني کردند تا پس از برتري تيم‌هاي برزيل و شيلي از منطقه آمريکاي جنوبي، يک کشور ديگر از اين منطقه قاره آمريکا در جام جهاني از حريفان خود زهرچشم گرفته باشد.

کارلوس سانچز از کلمبيا در نيمه اول اين ديدار از داور مسابقه کارت زرد دريافت کرد. در نيمه دوم نيز سالپيجيديس و پاپاستوپولوس از يونان نيز در اين ديدار کارت زرد گرفتند.

ديگر ديدار اين گروه را تيم‌هاي ملي ژاپن و ساحل عاج برگزار خواهد کرد. اين ديدار 5:30 فردا برگزار مي‌شود.















 

اس.علی بازدید : 6 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (1)

 

۸
 
۰ ۴

در نهایت کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایتالیا اعلام کرد دروازه‌بان کهنه کار این تیم نمی‌تواند در دیدار امشب مقابل انگلیس به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری فارس، جیان لوییجی بوفون که در جلسه تمرینی شب گذشته تیم ملی فوتبال ایتالیا آسیب دید و بیرون رفت نمی‌تواند در دیدار امشب تیمش مقابل انگلیس درون دروازه بایستد.

با اینکه پزشکان تیم از دیروز روی پای آسیب دیده او کار کردند اما در نهایت اعلام کردند فیزیوتراپی جواب نداده و جی جی بوفون در نهایت باید دور از چهارچوب دروازه آتزوری بماند.

امروز بسیاری از رسانه‌ها در ایتالیا احتمال حضور این دروازه‌بان کهنه کار مقابل انگلیس را 50 درصد اعلام کرده بودند اما در نهایت خبر غیبت وی در رویارویی با شاگردان روی هاجسون دقایقی پیش اعلام شد. بدین ترتیب سالواتوره سیریگو جای بوفون را در ترکیب ایتالیا گرفت و مقابل انگلیس به میدان خواهد رفت.

 

اس.علی بازدید : 6 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

جام بيستم در سرزمين فوتبال - برزيل 2014

ترکيب تيم‌هاي کلمبيا و يونان اعلام شد


ترکيب اصلي تيم‌هاي کلمبيا و يونان براي اولين ديدارشان در مرحله گروهي جام جهاني 2014اعلام شد.


 تيم‌هاي کلمبيا و يونان در اولين بازي خود در گروه C جام جهاني 2014 از ساعت 20:30 به وقت تهران به مصاف يکديگر خواهند رفت.

بنا بر اعلام سايت رسمي اين مسابقات، ترکيب تيم ملي کلمبيا به شرح زير است:

اوسپينا، زاپاتا، يپس، سانچز، آرمرو، آگويلار، گوتيرز، رودريگز، کوئادرادو، ايبارلو و زونيگا.

همچنين تيم ملي يونان به اين نفرات به ميدان خواهد رفت:

کارنزيس، مانياتيس، مانولاس، ساماراس، کنه، سالپينجيديس، توروسيديس، جکاس، سکراتيس، چولواس و کاتسورانيس.


 

اس.علی بازدید : 5 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

 

۱ ۱
 
۱ ۰
 
 

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

متافوتبال - مرگ‌آورترین دیدار گروه مرگ فرا رسید. بازی بین انگلیس و ایتالیا. خیلی ها اعتقاد دارند بازنده این مسابقه از این گروه حذف می‌شود. اما دست نگه دارید. هر دو تیم سابقه صعودهای عجیب و غریب از گروه‌شان را دارند. پس بازنده این بازی همچنان زنده خواهد ماند.

شهاب کرباسی‌زاده

زمان : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت – ساعت ۰۲:۳۰ بامداد

مکان : ورزشگاه آمازون – مانائوس٬ برزیل

داور : کویپرس (هلند)

پخش مستقیم : شبکه سوم سیما

استفاده همزمان از پيرلو و وراتي مشغله فکری اصلی آقای پراندلی است.؛ يكي از روزنامه‌نگارانِ ايتاليايي به تازگی از تعبيرِ كارگردانِ دوگانه -doppio regista- براي اين موقعيت استفاده كرده است. وراتي كه در پي. اس. جي در نقشِ هافبك دفاعي جلوي چهار مدافع-deep lying midfielder- بازي مي‌كند، در بازي دوستانه ايتاليا-ايرلند، پشتِ دو مهاجم بازي كرد؛ در نقش شماره 10. درخششِ وراتي برنامه‌هاي پراندلي را در فاصله دو هفته مانده به جام جهاني تغيير داد. هر روز خبري مي‌رسيد از اردوي ايتاليا، كه پراندلي آرايشِ تازه‌يي را دارد آزمايش مي‌كند تا وراتي و پيرلو بتوانند كنار هم بازي كنند. سايت گلِ ايتاليا ديروز گزارش داد كه سرانجام پراندلي آرايش و تركيب تيمش براي بازي با انگليس را انتخاب كرده است. 1-4-1-4: دروسي جلوي چهار مدافع، وراتي و پيرلو جلوتر از دروسي، كاندروا در راست، اينسينه در چپ و بالوتلي در مركز خط حمله.

انگليس با فوتبال سنتي خودش در يورو 2012 مقابل ايتاليا بازي كرد. با دو گوش لب خط؛ ميلنر و اشلي يانگ. اولي امشب نيمكت‌نشين است و دومي دعوت نشده است. انگليس اين‌بار اگر بخواهد هم نمي‌تواند فوتبال سنتي و مستقيم خودش را بازي كند. آنها دو سال پيش در زمين خودشان جمع مي‌شدند و هنگام ضدحمله توان فيزيكي مناسب نداشتند. آنها پيش‌تر سه بازي سنگين با سوئد و اوكراين و فرانسه انجام داده بودند. اين‌بار انگليس در نخستين بازي‌اش در تورنمنت مقابل ايتاليا قرار مي‌گيرد. با سريع‌ترين، جوان‌ترين و پرانرژي‌ترين تيم سال‌هاي اخيرش. اين تفاوت‌ها براي وسواس پراندلي، توجيه عقلاني ايجاد مي‌كند. اين بازي‌اي است كه هر دو سوي آن هم از مسلط شدن بر بازي هراس دارند و هم از كنترل حريف مسلط. نتيجه: يك بازي تاكتيكي در راه است. تنها چيزي كه مي‌تواند اين بازي تاكتيكي را خراب كند زمين ورزشگاه است؛ زميني كه چمن آن بنا بر عكس‌هاي ديروز خبرگزاري‌ها، توسط چند نفر رنگ شده تا كچلي‌ها و ناهمواري اش به چشم نيايد.

آمار :

ايتاليا در 5 بازي اخيرش برابر انگليس تنها 1 بار آن هم در بازي دوستانه بازنده بوده است.

انگليس در 4 بازي دوستانه آخر خود نباخته است و تنها 2 گل دريافت كرده است.

4: تعداد بازی هایی به غیز از 5 بازی آخر، که ایتالیا در مرحله ی مقدماتی بدون شکست پشت سر گذاشته است.

0: تعداد بردهایی که ایتالیا در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی کسب کرده است.

15: تعداد بازی هایی که ایتالیا از مجموع 80 بازی در تاریخ جام های جهانی با شکست پشت سر گذاشته است.

31: تعداد گل های زده ی انگلیس در مرحله ی مقدماتی جام جهانی. تنها هلند و آلمان از این تیم بیشتر توانسته اند توپ را از خط دروازه عبور دهند.

12: تعداد گلزنان انگلیس در مرحله ی مقدماتی جام جهانی.

67: تعداد دقیقه ای که رونی توانسته به طور متوسط 1 گل در رقابت های مقدماتی برای انگلیس به ثمر برساند.

تركيب احتمالي

انگليس: هارت- بينس - كيهيل - جاگيلكا - جانسون - هندرسون - جرارد - روني - ولبك - لالانا - استاريج

ايتاليا: بوفون- آباته - بارزالي - چيليني - دي شيليو - ماركيزيو - پيرلو - ده روسي - وراتي - چرچي - بالوتلي

پیش بینی انگلستان - ایتالیا :

هر دو تيم استعدادهاي خوبي در تركيب خود دارند. بايد توجه داشت كه در درجه اول هر دو تيم به دنبال نباختن در بازي اول هستند چرا كه مصاف مقابل اروگوئه نيز بسيار دشوار خواهد بود. شايد نتيجه تساوي منطقي‌ترين نتيجه این بازی باشد.

 

اس.علی بازدید : 4 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 
۰

متافوتبال - این تنها بازی آسان اروگوئه در گروه موسوم به «مرگ» است. البته اگر حرف‌های کارشناسان شبکه سوم سیما را فراموش کنیم که دائما می‌گویند در جام جهانی بازی آسانی وجود ندارد(البته بندگان خدا راست می‌گویند!) اما بیایید رودربایستی را کنار بگذاریم؛ بازی با کاستاریکا خیلی آسان تر از مصاف با ایتالیا و انگلیس است.

شهاب اخلاقی

زمان : شنبه ۲۴ اردیبهشت – ساعت ۲۳:۳۰

مکان : استادیوم کاستلو – فورتالزا٬ برزیل

داور :‌ فلیکس بریچ (آلمان)

پخش مستقیم : شبکه سوم سیما

اروگوئه تیم جذابی است. با آن مهاجمان دوست‌داشتنی‌اش. سوارز٬ فورلان و کاوانی. گرچه در بازی فردا سوارز بازی نمی‌کند و قرار است به جای او فورلان به میدان برود. اما همین فورلان و کاوانی هم برای دوست داشتن اروگوئه کافی هستند!

سرمربی کاستاریکا بدون شک تدابیر خاصی برای خط دفاعی تیمش اندیشیده است. آنها نمی‌خواهند کیسه گل رقبا شوند. آن هم در گروهی که همه تیم‌ها از مهاجمان خوبی بهره می‌برند. از فورلان و کاوانی بگیر تا بالوتلی و وین رونی!

این بازی اهمیت خاصی برای شاگردان اسکار تابارز دارد. آنها نه تنها باید به فکر برد باشند بلکه باید تفاضل گل‌شان را هم بالا ببرند. مطمئن باشید که این تفاضل می‌تواند در روز آخر تعیین کننده باشد!

آمار

اروگوئه و کاستاریکا تا به حال ۸ با یکدیگر رو به رو شده‌اند. تیم اروگوئه ۶ بار برده است و ۲ بار هم جدال دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

4: کاستاریکا 4 بازی از 16 بازی خود در مرحله ی مقدماتی رقابت های جام جهانی را با شکست پشت سر گذاشته است.

8: آلوارو سابایریو با 8 گل بهترین گلزن این تیم در مرحله ی مقدماتی بوده است.

3: کاستاریکا هر 3 بازی خود در مرحله ی مقدماتی جام جهانی 2006 را واگذار کرده است.

جوئل کمبل مهاجم المپیاکوس یکمی از تاثیر گذار ترین بازیکنان کاستاریکا محسوب می شود. او در بازی مقابل اندرلخت در لیگ قهرمانان عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد.

5: اروگوئه در مسیر رسیدن به جام جهانی در پلی آف با 5 گل اردن را در هم شکست.

11: لوئیس سوارس با به ثمر رساندن 11 گل در 14 مسابقه گلزن ترین بازیکن اروگوئه بوده است.

99: دیگو لوگانو مدافع وست بروم در صورت اینکه تیمش به فینال راه پیدا کند می تواند نود و نهمین بازی ملی خود را برای کشورش انجام دهد.

لوئیس سوارس در بازی مقابل نوریچ در لیگ برتر به تنهایی توانست 4 گل برای لیورپول به ثمر برساند.

تركيب احتمالي:

اروگوئه: موسلرا - كاسرس - لوگانو - گودين - پريرا - رودريگز - پرز - ريوس - استيواني - فورلان - كاواني

كاستاريكا: گامبوا - اومانا - گونزالس - دياز - بورگس - تاخدا - كمپل - رويز - بولانوس - اورنا

پيش بيني اروگوئه - کاستاریکا:

اروگوئه با دو مهاجم مشهور خود تيم خوبي در فاز تهاجمي دارد اما كاستاريكا نيز توانايي‌هاي دفاعي بدي ندارد. با این همه اروگوئه پيروز ميدان خواهد بود؛ مثلا با اختلاف سه گل!

 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه تیمی قهرمان جام بیستم خواهد شد؟
    چه تیم هایی از گروه Aجام جهانی صعود میکنند؟
    چه تیم هایی از گروه Bجام جهانی صعود میکنند؟
    آقای گل جام جهانی؟
    شما طرفدار کدام تیم های خارجی در جام بیستم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 3,675
  • کدهای اختصاصی
    img src="http://www5.varzesh3.com/files/ads/00901348.gif" border="0" height="80" width="257">