loading...
جام جهانی 2014
اس.علی بازدید : 11 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

۱

متافوتبال - بدون شک این بازی کم‌تماشاگرترین بازی جام جهانی خواهد بود. چرا که زمان بازی به وقت ایران ۵:۳۰ دقیقه بامداد است و در اروپا ساعت ۳ بامداد به روی آنتن می‌رود. این جدالی است برای صعود. بین دو تیم قدرتمند آفریقایی و آسیایی.

 

رومینا تیموری

زمان : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت – ساعت : ۰۵:۳۰

مکان : ورزشگاه پرنامبوکو – ریسیف٬ برزیل

داور : انریکه اوسس (شیلی)

پخش مستقیم : شبکه سوم سیما

ساحل عاج تیمی خوبی است. هم یحیی توره را دارد و هم دروگبا را. آنها مطمئنن خیلی بهتر از کامرون هستند. و شاید در سال ۲۰۱۴ لقب شیرهای رام نشدنی بیشتر به ساحل عاج بیاید تا کامرون. در آنسوی میدان تیم ژاپن هم یکی از مدعیان صعود از این گروه است. گروهی که همه رقبا از قبل حذف شده نیستند. این بازی برای خیلی از تحلیلگران قابل حدس است. آنها که می‌گویند تیم ژاپن دفاع می‌کند و ضد حمله‌های خطرناکی دارد. پس باید منتظر یک بازی سراسر تاکتیکی باشیم. مسابقه‌ای که نتیجه‌اش در روزهای آخر حسابی به کمک تیم پیروز می‌آید.

آمار :

0: تعداد بازی هایی که ساحل عاج در مرحله ی مقدماتی جام جهانی در قاره ی آفریقا شکست خورده است.

5: تعداد پاس گل هایی که بهترین گلساز ساحل عاج یعنی سالومون کالو برای هم تیمی هایش ارسال کرده است.

دیدیه دروگبا در مصاف گالاتاسرای مقابل رئال مادرید توانست 4 دوئل هوایی از مجموع 5 دوئل خود با بازیکنان رئال مادرید را با موفقیت پشت سر بگذارد.

1: تعداد بازی هایی که ژاپن در دور مقدماتی جام جهانی در آن شکست خورده است.

8: تعداد گل هایی که برترین گلزن ژاپنی ها یعنی شینجی اوکازاکی در دور مقدماتی برای تیمش به ثمر رسانده است.

4: تعداد دوره هایی که ژاپن در جام جهانی حضور داشته است، آن ها در دو دوره توانستند به جمع 16 تیم برتر رقابت ها صعود کنند.

اوچیدا در جدال شالکه و استوابخارست در لیگ قهرمانان توانست گلزنی کند، شانس های زیادی را برای هم تیمی هایش ایجاد کند و همچنین هر 7 تکلش را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.

ژاپن هر 6 بازي اخير خود پيش از جام جهاني را با پيروزي پشت سر گذاشته است.

ساحل عاج در 3 بازي اخير خود 5 بار دروازه‌اش باز شده است كه آمار ضعيفي محسوب مي‌شود.

تركيب احتمالي

ساحل عاج: بري- بوكا - بامبا - توره - آرير - تيوته - زوكورا - يايا توره - كالو - دروگبا - ژروينيو

ژاپن: كاواشيما - اوشيدا - يوشيدا - كونو - ناگاتومو - اندو - هاسبه - كيوتوكا - هوندا - كاگاوا - اوكازاكي

پیش بینی نتیجه ساحل عاج - ژاپن:

هر دو تيم فوتبال تهاجمي به نمايش مي‌گذارند اما از لحاظ سازمان دفاعي وضعيت مناسبي ندارند. يك تساوي پر گل مي‌تواند محتمل باشد.

 

اس.علی بازدید : 5 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

 

۴۱

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایتالیا به دلیل پیچ خوردگی از ناحیه زانو شاید نتواند این تیم را در بازی مقابل انگلستان همراهی کند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان چهار دوره رقابتهای جام جهانی امروز شنبه در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی با انگلستان دیدار می‌کند. این در حالی است که زانوی جیان لوییجی بوفون در تمرینات دچار پیچیدگی شده است و شاید این بازیکن نتواند در این بازی حضور داشته باشد.

"چزاره پراندلی"، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، گفت: پیچیدگی پای بوفون خیلی حاد نیست. وی تحت درمان قرار دارد تا به بازی برسد.

در صورتی که بوفون به بازی نرسد پراندلی دو گزینه به نام های "سالواتور سیریجو" و "ماتیا پرین" را برای این دیدار در اختیار دارد.

 

اس.علی بازدید : 12 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

جام بيستم - برزيل 2014

شکست استراليا در اولين بازي برابر شيلي


در ديدار دوم گروه B جام جهاني 2014 برزيل، شيلي توانست مقابل استراليا به پيروزي برسد.


در ديدار دوم گروه B جام جهاني 2014 از ساعت 2 و 30 دقيقه شيلي و استراليا به مصاف يکديگر رفتند.

در نيمه اول اين ديدار شيلي توسط سانچز و والديويا در دقايق 12 و 14 به گل رسيد و تيم کيهيل توانست در دقيقه 36 يکي از اين گل‌ها را جبران کند تا دو تيم با پيروزي دو بر يک شيلي به رختکن بروند.

در نيمه دوم استراليا برخلاف نيمه اول نمايش بهتري ارائه داد. ضربه سر تيم کيهيل که در دقيقه 53 به گل تبديل شد از سوي داور به دليل آفسايد مردود شد.

ضربه برشيانو در دقيقه 56 را دروازه‌بان شيلي به زحمت به کرنر فرستاد.

دقيقه 61 ضربه وارگاس درحالي که در حال ورود به دروزاه بود توسط مدافع استراليا بيرون کشيده شد.

در دقيقه 92 بيئوسيجر توانست با يک شوت از راه دور گل سوم شيلي و تير خلاص استراليا را به ثمر برساند.

 اين مسابقه در نهايت با پيروزي 3 بر يک شيلي به پايان رسيد.

 در ديدار اول اين گروه هلند توانست با برتري 5 بر يک از سد اسپانيا بگذرد و در پايان روز نخست ديدار‌هاي گروه B در صدر جدول قرار بگيرد. اسپانيا مدافع عنوان قهرماني با توجه به شکست سنگيني که مقابل هلند متحمل شد در قعر جدول قرار گرفت. شيلي با اين پيروزي در رده دوم قرار گرفت و استراليا به دليل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت.

 

اس.علی بازدید : 5 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

سرمربی هلند: حتی خواب این پیروزی را هم نمی دیدم

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند پس از برتری شیرین پنج بر یک این تیم مقابل اسپانیا در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2014 گفت که حتی خواب چنین پیروزی را هم نمی دیده است.

لوییس فان خال تصدیق کرد که فکر نمی کرده تیمش بتواند با چنین قاطعیتی شاگردان ویسنته دل بوسکه را به زانو در بیاورد.

وی در این خصوص گفت: بهترین لحظات را در زمین تجربه کردم. همه خوشحال بودند. هیچکس باورش نمی شد. در رختکن هم کاپیتان فان پرسی و اسنایدر با بقیه صحبت کردند.

سرمربی هلند افزود: هرگز فکر نمی کردم به چنین نتیجه ای برسیم. بعد از پنالتی اسپانیا به پیروزی این تیم فکر می کردم و در ذهن خود برنامه های بین دو نیمه را می چیدم. اگر بعد از نیمه اول هنوز نتیجه یک بر صفر به سود اسپانیا بود، از سیستم 4-3-3 استفاده می کردم تا فشار بر روی توپ را حفظ کنیم. اما بعد روبین به زیبایی گل زد.

فان خال در عین حال به بازیکنانش هشدار داد که برای صعود به مرحله حذفی هنوز راه زیادی در پیش دارند.

وی گفت: ما هنوز چیزی به دست نیاورده ایم. شروع خوبی بود ولی اگر نتوانیم استرالیا را شکست بدهیم، به هیچ دردی نمی خورد. باید با شیلی هم بازی کنیم. این را قبل از شکست اسپانیا هم گفته بودم چون آنها همیشه به دنبال حمله هستند. اسپانیا همیشه می خواهد پیروز باشد. من هم 20 سال است که این را می خواهم. ولی یک تیم همیشه توان حمله را ندارد. باید به بازیکنانی که در اختیار دارید، نگاه کنید.

اس.علی بازدید : 6 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

آلمان نتيجه نگيرد، قرارداد لو فسخ مي‌شود


در صورتي که يواخيم لو نتواند با تيم ملي آلمان در مسابقات جام جهاني برزيل به نتايج خوبي دست پيدا کند، فدراسيون فوتبال اين کشور مي‌تواند به صورت يکطرفه قرارداد اين مربي را فسخ کند.


به نقل از روزنامه بيلد چاپ آلمان، يواخيم لو که از سال 2006 هدايت تيم ملي آلمان را در بر عهده دارد در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي توانست به عنوان سومي دست پيدا کند اما فدراسيون فوتبال آلمان عنواني بيشتر از اين را اين بار در برزيل مي‌خواهد و به همين خاطر در قرارداد حال حاضر لو که در سال 2016 به پايان خواهد رسيد بندي را گنجانده که در صورت عدم موفقيت در جام جهاني 2014 اين قرارداد بدون هيچ قيد و شرطي فسخ خواهد شد.

بدين ترتيب ادامه حضور لو در تيم ژرمن‌ها به عنوان سرمربي بستگي به نتايج تيمش در برزيل دارد.

تيم ملي فوتبال آلمان در مرحله گروهي مسابقات فوتبال جام جهاني 2014 با تيم‌هاي پرتغال، غنا و آمريکا رقابت خواهد کرد.

 

اس.علی بازدید : 6 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

رئیس جمهور برزیل: از شعارهای مردم علیه خودم ناراحت نشدم

رئیس جمهور برزیل گفت شعارهایی که علیه او حین بازی افتتاحیه داده شد، ‌ناراحتش نمی‌کند.

یک روز پس از انجام مراسم افتتاحیه و بازی برزیل و کرواسی، دیلما روسف اظهار داشت از برخی شعارها علیه خودش ناراحت نشده است.

وی گفت: برزیلی‌های اصیل این حرف‌ها را نمی‌زنند و آن شعار‌ها از سوی عده ای خاص داده شد. مردم ما بافرهنگ و تحصیل کرده هستند.

به هنگام بازی برزیل و کرواسی که با برد 3 بر یک میزبان جام در ورزشگاه سائوپائولو خاتمه یافت، گروهی از تماشاگران شعارهای زشت علیه وی دادند.

پیکارهای جام جهانی از پنجشنبه شب با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه سائوپائولو آغاز شد که به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

اس.علی بازدید : 6 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

جام بيستم - 2014 برزيل

مکزيک برابر کامرون به پيروزي رسيد


تيم ملي فوتبال مکزيک توانست در نخستين ديدار خود در جام جهاني 2014 مقابل کامرون به پيروزي برسد.


  مکزيک و کامرون در دومين بازي گروه اول جام جهاني 2014 برزيل امشب از ساعت 20 و 30 دقيقه به مصاف يکديگر رفتند.

اين ديدار در ورزشگاه داس دوناس در شهر ناتال برگزار شد که بارش باران از قبل بازي و تا پايان مسابقه ادامه داشت.

در نيمه اول اين مسابقه مکزيک عملکرد بهتري از حريف خود داشت. اين تيم طي دقايق 11 و 29 توسط دوسانتوس به گل رسيد که داور آنها را آفسايد اعلام کرد. در دقيقه 16 چوبو موتينگ توانست دروازه مکزيک را باز کند که اين گل هم از سوي کمک داور دوم آفسايد اعلام شد.

در 15 دقيقه ابتدايي نيمه دوم بازي کمي آرامتر دنبال شد. در ادامه باز هم مکزيک توانست بر توپ و ميدان مسلط شود و حملات زيادي را روي دروازه حريف تدارک ديد.

در دقيقه 60 دوسانتوس روي يک حرکت ترکيبي با دروازه‌بان کامرون تک به تک شد که ضربه زميني او را ايتاندجه دفع کرد تا روي ريباند پرالتا با يک ضربه بغل پا دروازه کامرون را باز کند.

بازي در نهايت با پيروزي يک بر صفر به سود مکزيک به پايان رسيد تا ياران ساموئل اتوئو کامروني به روزهاي آينده و ديدار مقابل کرواسي و برزيل اميدوار باشند.

رولدان داور کلمبيايي بازي به ويکتور مورنو از مکزيک و نونوکئو از کامرون کارت زرد نشان داد.

مکزيک با اين پيروزي 3 امتيازي شد اما با توجه به اينکه در بازي اول اين گروه برزيل توانست 3 بر يک مقابل کرواسي پيروز شود با کسب 3 امتياز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت.

در دومين ديدار اين گروه سه شنبه شب برزيل و مکزيک و روز پنج‌شنبه کامرون و کرواسي به مصاف يکديگر مي‌روند.

 

اس.علی بازدید : 5 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

جام بيستم - برزيل 2014

هلند با تحقير اسپانيا، انتقام گرفت


هلند با برتري پرگل پنج بر يک برابر اسپانيا توانست انتقام فينال جام جهاني آفريقاي جنوبي را از اين تيم بگيرد.


 هلند و اسپانيا در يکي از حساس‌ترين ديدار‌هاي مرحله گروهي جام جهاني در سالوادور به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با نتيجه پرگل 5 بر يک به سود هلند به پايان رسيد.

اين ديدار در نيمه نخست با تساوي يک بر يک به پايان رسيده بود. آلونسو از روي نقطه پنالتي براي اسپانيا و فان پرسي براي هلند گلزني کردند.

هلند در دقيقه 53 موفق شد با ضربه روبن به گل برتري برسد. کنترل توپ زيباي اين بازيکن و شوت هنرمندانه او لاله‌هاي نارنجي را پيش انداخت. هفت دقيقه بعد فان پرسي با شوتي سرکش ديرک دروازه کاسياس را به لرزه درآورد.

دي‌وريج مدافع پيش تاخته هلند موفق شد در دقيقه 64 دروازه اسپانيا را براي بار سوم باز کند.

هلند در ادامه بازي دست از تلاش نکشيد و موفق شد گل چهارم خود را نيز توسط فان‌پرسي به ثمر برساند. اشتباه مرگبار کاسياس و فرصت‌طلبي فان پرسي باعث شد اين بازيکن دروازه لاروخا را براي بار چهارم باز کند اما اين پايان کار نبود. حرکت نفوذي روبن در دقيقه 80 با پشت سر گذاشتن راموس باعث شد تا مهاجم بايرن‌مونيخ تير خلاص را نيز بر پيکر اسپانيا شليک کند.

اسپانيا در اين ديدار شرايط کابوس‌واري را تجربه کرد. کاسياس و خط دفاعي اسپانيا بارها مرتکب اشتباهات مرگ‌بار شدند.

 

اس.علی بازدید : 8 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

ترکيب هلند برابر اسپانيا اعلام شد


هلند فردا شب در يکي از حساس‌ترين ديدارهاي مرحله گروهي جام جهاني برابر اسپانيا به ميدان خواهد رفت.


لوئيز فان‌خال سرمربي تيم ملي هلند در اقدامي جالب ترکيب تيمش برابر اسپانيا را بسيار زودتر از موعد اعلام کرد که به شرح زير است.

دروازه‌بان: يسپر کيلسن

مدافعان: دريل يانمات، ران ولار، استفان ديبريج و برونو مارتينز

هافبک‌ها: دني بليند، جاناتان دگوژمان، وزلي اسنايدر، نايجل ديانگ

مهاجمان: آرين روبن، روبين فان پرسي

دو تيم از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.



 

اس.علی بازدید : 10 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بازیکن برتر دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت:‌ از قبل از شروع بازی با کرواسی انتظار برد داشتم.
به گزارش مشرق، نیمار پس از آنکه در دیدار افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل دو گل در برد 3 بر یک مقابل کرواسی زد و مرد برتر بازی انتخاب شد، عنوان کرد:‌ این برد بهترین شروع ممکن بود. واقعا انتظار برد قبل از شروع بازی داشتم. خوشحالم انتظارم تحقق یافت.

وی ادامه داد: زدن دو گل در دیدار افتتاحیه یک جام، شانسی بزرگ است که نصیب من شد.

در این مصاف که در ورزشگاه سائوپائولو انجام شد، نیمار دقایق 29 و 71 و اسکار 1+90 برای برزیل گلزنی کردند.

تک گل کروات‌ها نیز دقیقه 11 توسط مارسلو، بازیکن تیم میزبان به اشتباه زده شد.

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از تاریخ 23 خرداد با حضور 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی آغاز می‌شود.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه تیمی قهرمان جام بیستم خواهد شد؟
    چه تیم هایی از گروه Aجام جهانی صعود میکنند؟
    چه تیم هایی از گروه Bجام جهانی صعود میکنند؟
    آقای گل جام جهانی؟
    شما طرفدار کدام تیم های خارجی در جام بیستم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 3,698
  • کدهای اختصاصی
    img src="http://www5.varzesh3.com/files/ads/00901348.gif" border="0" height="80" width="257">