loading...
جام جهانی 2014
اس.علی بازدید : 8 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

آمار کامل ديدار کره‌جنوبي - روسيه


تيم‌هاي کره جنوبي و روسيه در چارچوب مرحله گروهي جام جهاني 2014 در حالي به نتيجه تساوي رضايت دادند که دو تيم بازي نسبتاً پاياپايي را به نمايش گذاشتند.


در آخرين ديدار از دور اول مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل تيم‌هاي کره‌جنوبي و روسيه از ساعت 2:30 بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پانتانال شهر کوئيابا به مصاف هم رفتند که اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يافت. براي کره‌جنوبي در اين ديدار کئون هو لي (68) و براي روسيه الکساندر کرژاکوف (74) گلزني کردند.

آمار اين بازي را در زير مشاهده مي‌کنيد:


حملات خطرناک

روسيه: 47

کره‌جنوبي: 35


موقعيت‌هاي خطرناک

روسيه: 16

کره‌جنوبي: 10


پاس سالم

روسيه: 408

کره‌جنوبي: 426


درصد مالکيت توپ

روسيه: 48

کره‌جنوبي: 52


شوت داخل چارچوب

روسيه: 10

کره‌جنوبي: 6


توپ بلوکه شده

روسيه: 5

کره‌جنوبي: يک


مهار توسط دروازه‌بان

روسيه: 4

کره‌جنوبي: 4


شوت خارج از چارچوب

روسيه: 6

کره‌جنوبي: 4


ضربه به تيرک

روسيه: صفر

کره‌جنوبي: صفر


سانتر

روسيه: 28

کره‌جنوبي: 12


کرنر

روسيه: 4

کره‌جنوبي: 4


آفسايد

روسيه: صفر

کره‌جنوبي: صفر


توپ لو رفته

روسيه: 86

کره‌جنوبي: 83


تکل

روسيه: 12

کره‌جنوبي: 13


خطا

روسيه: 15

کره‌جنوبي: 7


کارت زرد

روسيه: يک

کره‌جنوبي: 3


کارت قرمز

روسيه: صفر

کره‌جنوبي: صفر


مسافت پيموده شده

روسيه: 113814 متر

کره‌جنوبي: 108136 متر


تعداد کل پاس‌ها

روسيه: 542

کره‌جنوبي: 550

 

اس.علی بازدید : 5 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

جام بيستم - برزيل 2014

کاپلو:جبران سريع گل خورده مهم بود


سرمربي روسيه تاکيد کرد برايش مهم اين بوده که تيمش خيلي زود گل تساوي را زده است.


تيم‌هاي روسيه و کره جنوبي آخرين ديدار از دور نخست مرحله گروهي جام جهاني را مقابل هم انجام داده و در پايان به تساوي يک بر يک دست يافتند.



کئون هو لي 68 براي کره جنوبي و الکساندر کرژاکوف 74 براي روسيه گلزني کردند.



فابيو کاپلو در مورد اين ديدار گفت: بازي خوبي بود. بازيکنان حريف در نيمه نخست دوندگي زيادي داشتند اما پس از آن بود که خسته شدند. وقتي به گلي که زدند نگاه کنيم مي‌بينيم که روي يک اتفاق گل زدند. جبران چنين گلِ خورده‌اي آسان نيست اما بازيکنانم توانستند خيلي زود اين گل را پاسخ دهند. براي من همين مهم بود. شانس اين را داشتيم که گل دوم را هم بزنيم اما فوتبال همين است.



کاپلو افزود: کرژاکوف را خيلي خوب مي‌شناسم. او بازيکن فوق العاده‌اي است و همواره از شانس‌هايش براي گلزني خيلي خوب استفاده مي‌کند.

 

اس.علی بازدید : 6 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

اوچوا: اين بهترين نمايش عمرم بود


دروازه‌بان مکزيک پس از تساوي تيمش مقابل برزيل و انتخاب به عنوان بهترين بازيکن زمين تاکيد کرد اين بهترين نمايش در طول دوران فوتبالش بوده است.


ديدار تيم‌هاي برزيل و مکزيک از دور دوم مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل انجام شد که در پايان به تساوي بدون گل رسيد.

برزيل اکنون با چهار امتياز صدر جدول را در اختيار دارد و مکزيک هم با همين تعداد امتياز و تقاضل گل کمتر در رتبه دوم جاي گرفته است.

در اين ديدار گيلرمو اوچوا با ارائه نمايشي عالي درون دروازه مکزيک مانع از گلزني برزيلي‌ها شد و در پايان نيز عنوان بهترين بازيکن زمين را از آن خود کرد. اوچوا در مورد اين ديدار گفت: پيکار با برزيل بسيار سخت بود، به خصوص اينکه برزيل در زمين خانگي بازي مي‌کرد. وقتي در طول بازي هواداران‌مان ما را تشويق مي‌کردند احساس مي‌کرديم بايد تلاشمان را دو برابر کنيم. خوشبختانه نمايش دفاعي تيممان خيلي خوب بود و موجب شد يک امتياز ارزشمند را کسب کنيم.

اوچوا در ادامه خاطر نشان کرد: اين بهترين نمايش عمرم بود. با واکنش‌هاي خوب توانستم دروازه‌ام را مقابل تيمي مانند برزيل آن هم در جام جهاني و در زمين اين تيم بسته نگه دارم.

او در مورد مهار ضربه سر نيمار در نيمه نخست هم گفت: آن سخت‌ترين توپي بود که گرفتم چون نزديک به تير دروازه زده شد.

 

اس.علی بازدید : 9 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

جام بيستم - برزيل 2014

روسيه و کره‌جنوبي تقسيم امتياز کردند


جدال تيم‌هاي کره جنوبي و روسيه از گروه H جام بيستم با نتيجه تساوي خاتمه يافت.


در آخرين ديدار از دور اول مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل تيم‌هاي کره‌جنوبي و روسيه از ساعت 2:30 بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پانتانال شهر کوئيابا به مصاف هم رفتند که اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

اولين گل بازي در دقيقه 68 روي شوت کئون هو لي از کره‌جنوبي و روي اشتباه فاحش ايگور آکينف، دروازه‌بان روسيه در دفع توپ به ثمر رسيد ولي اين برتري تنها شش دقيقه دوام داشت، چرا که روسيه با حمله‌اي يکپارچه کره‌اي‌ها را غافلگير کرد و الکساندر کرژاکوف در شلوغي محوطه جريمه توپ را به تور دروازه نماينده آسيا دوخت و دو تيم امتيازات را تقسيم کردند.

 

اس.علی بازدید : 5 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 
0
تیاگو سیلوا

تیاگو سیلوا

تیم ملی فوتبال برزیل در دیدار دوم مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل خود با تساوی بدون گل مقابل مکزیک متوقف شد.

تیاگو سیلوا نیز بر این باور بود که داور مسابقه به خاطر خطایی که روی مارسلو در محوطه جریمه مکزیک انجام شده باید پنالتی می‌گرفته است.

وی در این زمینه گفت: نخستین سوالی که در مورد این دیدار به ذهن می‌رسد باید از داور مسابقه باشد که چرا آن صحنه را پنالتی ندانست. مقابل کرواسی در دیدار نخست همه فکر می‌کردند پنالتی درست است. در این دیدار نیز همین طور بود. از آنجایی که من ایستاده بودم، خطایی که روی مارسلو انجام شد یک پنالتی واضح بود.

سیلوا افزود: البته قصد ندارم تمام فکرم را به این چیزها اختصاص دهم. اگر بخواهیم در مورد این پنالتی حساسیت زیاد نشان دهیم، آنگاه روی پنالتی گرفته شده روی فرد در دیدار با کرواسی هم شک و شبهه به وجود می‌آید. شاید اگر رسانه‌ها آنقدر به پنالتی فرد نپرداخته بودند داور این مسابقه خطا روی مارسلو را پنالتی می‌گرفت!

 

اس.علی بازدید : 8 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

جام بيستم - برزيل 2014

دومين تساوي جام در بازي برزيل و مکزيک


برزيل و مکزيک دومين تساوي بدون گل در جام جهاني برزيل را رقم زدند.


تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل و مکزيک از ساعت 23:30 سه‌شنبه به وقت ايران در ورزشگاه کاستلائوي شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند تا دومين ديدار خود را در گروه A جام جهاني 2014 برگزار کنند، ديداري که در پايان به نتيجه تساوي بدون گل انجاميد.

نيمه اول:

نيمه اول اين ديدار در شرايطي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد که هر دو تيم چند موقعيت گلزني داشتند که نتوانستد از آنها بهره ببرند. در اين بين برزيل با بهره‌گيري از امتياز ميزباني و حمايت تماشاگران حملات بيشتري داشت اما اين حملات به ثمر ننشست.

نيمه دوم:

نيمه دوم اين بازي در شرايطي آغاز شد که مکزيکي‌ها موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه تيم ميزبان خلق کردند. شاگردان اسکولاري اما بيکار ننشستند و در ادامه سعي کردند که ابتکار عمل را در دست بگيرند. از دقيقه 65 به بعد فشار برزيل روي دروازه مکزيک بيشتر شد اما دفاع و دروازه‌بان آماده اين تيم فرصت گلزني را به ميزبان جام بيستم ندادند. مکزيک در دقايق پاياني بازي البته فرصت‌هايي براي گلزني داشت که مهاجمان اين تيم نتوانستند از آنها گل و زمينه‌اي براي شگفتي‌سازي بسازند.

اين تساوي پس از ديدار ايران و نيجريه دومين تساوي بدون گل جام جهاني برزيل محسوب مي‌شود.

برزيل و مکزيک با اين تساوي 4 امتيازي شدند و به ترتيب در رده‌هاي اول و دوم جدول گروه A جام جهاني 2014 قرار گرفتند.

 

اس.علی بازدید : 4 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

کي‌روش:اعتبار در فوتبال‌ باعث‌ برد يک‌‌تيم‌ نمي‌شود


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران اظهار داشت: آرژانتين در 40 سال گذشته به لحاظ تيمي جزو 4 تيم اول دنيا بوده اما اعتبار هيچگاه در فوتبال باعث برد يک تيم نمي‌شود.


کارلوس کي‌روش در نشست مطبوعاتي در خصوص اينکه قبل از بازي گفته بوديد که همه فکر مي‌کنند گروه ششم سه تيمي است اما ديشب نشان داديد که گروه چهار تيمي است اين موضوع درست است، اظهار داشت: هنوز معتقدم که اکثر افراد فکر مي‌کنند گروه ما سه تيمي است و اکثر کارشناسان معتقد هستند که آرژانتين صدرنشين گروه ماست و نيجريه يا بوسني هم تيم دوم گروه خواهند شد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: همان‌طور که گفتم ما استحقاق حضور در اينجا را داريم. اينطور نبوده که با جايزه فيفا به اينجا آمده باشيم بلکه مي‌خواهيم خودمان را نشان دهيم.

کي‌روش خاطرنشان کرد: اينطور نيست که به خاطر يک امتيازي که در بازي اول گرفتيم غرور مرا گرفته باشد، ما راه خودمان را ادامه مي‌دهيم و مي‌خواهيم توانايي خود را ثابت کنيم. با همين اخلاق و روند به کار خود ادامه مي‌دهيم و جنگده کار خود را دنبال مي‌کنيم.

سرمربي تيم ملي فوتبال يادآور شد: همانطور که گفتم مي‌خواهم پس از هر بازي سر بازيکنان بالا باشد، مي‌خواهم همه هواداران به فوتبال ايران افتخار کنند و اين مسئله مهم‌ترين هدف ماست.

کي‌روش در مورد اينکه پس از قرعه‌کشي تمرکز خود را روي نيجريه گذاشتيد و حالا بايد به مصاف آرژانتين برويد، تصريح کرد: آرژانتين در 40 سال گذشته به لحاظ تيمي جزو 4 تيم اول دنيا بوده و سخت است تيمي را پيدا کنيد که بالاتر از آرژانتين باشد. اما دو مسئله مهم در فوتبال است اول اينکه اعتبار هيچگاه در فوتبال باعث برد شما نمي‌شود و دوم اينکه هيچ بازي در جهان وجود ندارد که قبل از شروع مسابقه نشان دهد که شما برنده بازي هستيد. بازي ما مقابل آرژانتين يکي از سخت‌ترين بازي‌هاي ايران در جام جهاني است.

وي افزود: فوتبال ايران در پنج روز آينده بزرگ‌ترين چالش خود را پيش روي دارد. تنها راهي که داريم اين است که روحيه جنگندگي بالايي داشته باشيم و بهترين بازيکنان ما مقابل آرژانتين بازي کنند. در نهايت بهترين بازيکن ما امروز روحيه خوبي داشت و منظور از بهترين بازيکن همان روحيه تيمي ما است.

سرمربي تيم ملي فوتبال در مورد اينکه ممکن است براي حفظ انرژي بازي با آرژانتين را قرباني بازي با بوسني کند، تاکيد کرد: خير هرگز. من فکر مي‌کنم با بهترين بازيکنان تقابلي مناسب با آرژانتين خواهيم داشت. از بهترين‌ها استفاده خواهيم کرد. در فوتبال به فردا اعتقادي ندارم، پس بايد بهترين را در روز مسابقه داشته باشي.

کي‌روش در مورد اينکه براي بازي با آرژانتين چه برنامه‌اي داريد و آيا احتمال تغيير وجود دارد يا خير گفت: بله امکان تغيير وجود دارد. احتمال دارد که ما کارهايمان را تطبيق دهيم ولي مهم‌ترين برنامه ما اين است که استراحت خوبي داشته باشيم چون بازي سنگيني مقابل نيجريه داشتيم.

وي افزود: مسئله‌اي که بايد به آن اشاره کنيم اين است که دو روز دو هفته يا نه، دو سال هم نمي‌تواند فاصله زماني با آرژانتين را حل کند شايد به 20 سال زمان نياز باشد. اما بايد خودمان را براي بازي آماده کنيم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص اينکه آيا دژاگه ديروز دچار افت شده بود، تاکيد کرد: خير بازي در جام جهاني سخت است. خسرو حيدري و اشکان که کار سختي را پشت سر گذاشتند. البته اشکان فصل گذشته مصدوم بود و چند بازي را از دست داد و روند ايده‌آل و آمادگي خود را طي مي‌کند. ما شکي نداريم ديروز عملکردش را خوب انجام داد.

کي‌روش تاکيد کرد: البته وقتي بازيکنان حريف مثل اوبي ميکل و موزس دانش اين را داشتند که يک بازيکن از ليگ انگليس در تيم ما هست، همين باعث مي‌شد که حريف ترسي از ما داشته باشد، من از عملکرد اشکان راضي هستم.

وي در مورد اينکه قبل از بازي گفته بوديد که سربلند زمين را ترک خواهيم کرد آيا همين قول را مي‌دهيد که بعد از بازي آرژانتين هم سربلند خارج شويد، گفت: بله هيچ شکي نيست. وقتي شما شاهد اين هستيد که بازيکنان در 90 دقيقه با همه توان بازي مي‌کنند بدون شک افتخار آميزند. فقط افرادي که جبهه خاصي دارند براي اين موضوع احترام نمي‌گذارند و ما چنين افرادي را در کنارمان داريم. وقتي شما تيم را مي‌بينيد که 90 دقيقه مي‌جنگند بدون شک احترام به هواداران است. بازيکنان من تا امروز اين مهم را انجام دادند و دليلي نمي‌بينم که مقابل آرژانتين اين کار را انجام ندهند.

وي در مورد اينکه منظور شما از سربلندي چيست و آيا اين مسئله به نتيجه بازي ختم مي‌شود يا فقط بازي؟ تاکيد کرد: من فقط راجع به مطالبي صحبت مي‌کنم که بتوانم کنترلش کنم. من در مورد تعهد خود، اعتقادات و کار خودم مي‌توانم کنترل داشته باشم اما در مورد نتيجه بازي نمي‌توانم کنترلي داشته باشم. بدون شک ما برنامه خودمان را داريم و سعي مي‌کنيم آن را در زمين پياده کنيم.

کي‌روش در مورد اينکه شما فکر مي‌کنيد اينکه با تمرکز تمام لحظات بازي را انجام دادن کار راحتي است، تصريح کرد: اگر تمام نفرات تيم براي توپ و بازي بجنگند و اگر همين کار را انجام دهند من بسيار خوشنود خواهم بود.

وي در مورد اينکه آيا روز گذشته بهترين بازيکن زمين مي‌توانست از تيم ما باشد، گفت: من هم موافق اين مسئله هستم اما اگر شما هم يک بازيکن ناشناس را مقابل اسپانسرها قرار دهيد به عنوان بهترين بازيکن آنها خوشحال مي‌شوند؟ تا زماني که ما بازيکناني داشته باشيم که در چلسي و آرسنال و تيم‌هاي بزرگ بازي کنند زمان زيادي نياز داريم.

کي‌روش در خصوص اينکه علت حضور حقيقي در درون دروازه چيست؟ گفت: شما بازي را ديديد. زماني که بازي گوياي همه چيز هست ديگر حرفي ندارم.

کي‌روش در مورد اينکه وقتي بازي تيم‌هاي کي‌روش را مي‌بينيم ياد بازي‌هاي مورينيو مقابل بارسلونا مي‌افتيم، آيا واقعا همين تاکتيک را داريد؟ تصريح کرد: شما يادآوري مي‌کنيد و من را ياد مورينيو مي‌اندازيد مرا تحسين مي‌کنيد يا از من انتقاد مي‌کنيد؟! اما تمام مربيان با داشته‌هايشان بايد کارشان را ادامه کنند.

وي افزود: در مورد تاکتيکي که در زماني که رئال مادريد بودم، وقتي رونالدو را داشتم اتوماتيک سه نفر مي‌رفتند سمت رونالدو، کار من در آن شرايط راحت‌تر بود اما هميشه به داشته‌هايي که داريم فکر مي‌کنم و با سازماندهي و تمرکز بازي مي‌کنيم. امسال در ليگ قهرمانان هم شاهد بوديد که خيلي تيم‌ها مقابل بارسلونا در نيمه خودشان دفاع مي‌کردند.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار اسپانيايي مبني بر اينکه چگونه مي‌توانيد در بازي با آرژانتين مسي را مهار کنيد، گفت: آرژانتين فقط مسي نيست، آنها تيمي هستند که ستاره‌هاي متعددي دارند که در سطح اول جهان بازي مي‌کنند از جمله دي‌ماريا، هيگواين و غيره.

 

اس.علی بازدید : 6 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

جام بيستم - 2014 برزيل

بلژيک از شکست برابر الجزاير پيروزي ساخت


در پانزدهمين بازي جام جهاني 2014 تيم‌ ملي بلژيک موفق شد حريف آفريقايي خود را شکست دهد.


در ديدار اول گروه H بلژيک و الجزاير از ساعت 20 و 30 دقيقه در ورزشگاه مينيه‌رو به مصاف يکديگر رفتند. نيمه اول اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود الجزاير به پايان رسيد.

يان فرتونگن بازيکن شماره 5 بلژيک در دقيقه 23 در محوطه جريمه روي بازيکن الجزاير مرتکب خطا شد و داور بازي پس از نشان دادن کارت زرد نقطه پنالتي را نشان داد.

فقولي بازيکن شماره 10 تيم الجزاير دقيقه 24 نخستين گل را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

در نيمه دوم فلايني بازيکن تيم بلژيک در دقيقه 70 با ضربه سر دروازه تيم الجزاير را باز کرد تا نتيجه اين ديدار به تساوي کشيده شود و در ادامه مارتينز در دقيقه 80 با شوتي ديدني گل دوم را به ثمر رساند تا نماينده اروپا سه امتياز اين بازي را کسب کند.














 

اس.علی بازدید : 4 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

 

اشکان دژاگه و احمد موسی

اشکان دژاگه و احمد موسی

دیدار دو تیم ایران و نیجریه از ساعت 23:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه بایکسادای شهر کوریتیبا آغاز شد و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، پژمان منتظری، جواد نکونام،‌ آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه، خسرو حیدری، احسان حاج‌صفی و رضا قوچان‌نژاد 11 بازیکن ایران برای بازی با نیجریه بودند.

قضاوت این دیدار را کارلوس ورا از اکوادور به عهده داشت.

نیمه اول:

نیمه اول این دیدار توسط بازیکنان ایران آغاز شد.

در دقیقه 3 نیجریه‌ای‌ها با یک شوت دروازه ایران را هدف گرفتند اما علیرضا حقیقی این توپ را مهار کرد.

ملی‌پوشان با پاسکاری‌های مداوم سعی می‌کردند که به دروازه سبزپوشان نیجریه نزدیک شوند.

در دقیقه 6 موسی از سمت راست حرکت کرد اما مقاومت مدافعان ایران باعث شد تا درنهایت اوت به سود کشورمان اعلام شود.

در دقیقه 7 بازی نیجریه‌ای‌ها یک ضربه کرنر به دست آوردند  و علیرضا حقیقی برای گرفتن توپ بیرون آمد و موسی روی توپ اثر گذاشت و وارد دروازه شد اما پیش از آن داور با سوت خود اعلام خطا کرد.

در دقیقه 8 نیجریه‌ای ها یک بار دیگر حمله کردند و مدافعان ایران جا ماندند  و نزدیک بود دروازه ایران باز  شود اما دفع ناقص منتظری باعث شد بازیکنان نیجریه در پشت محوطه صاحب توپ شوند که این توپ هم به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

پس از این موقعیت بازیکنان ایران سعی کردند تا دوباره بازی را در دست بگیرند.

در دقیقه 13 بازی داور روی توپی که قوچان‌نژاد و بازیکن نیجریه برای زدن آن بلند شده بودند به سود ایران اعلام خطا کرد. این توپ را دژاگه ارسال کرد اما کسی در محوطه جریمه از آن استفاده نکرد.

یکبار دیگر در دقیقه 18 بازی توپی روی دروازه ایران آمد اما حقیقی باز هم این توپ را در اختیار گرفت.

در 20 دقیقه ابتدایی بازی بیشتر مالکیت توپ و میدان در اختیار نیجریه بود.

نیجریه‌ای‌ها سعی کردند از سمت راست حمله کنند اما مدافعان توپ را دفع کردند و در برگشت این توپ به دژاگه رسید و این بازیکن روی خط محوطه جریمه نیجریه در برخورد با بازیکن حریف نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت.

دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند و از همین رو دقایق زیادی از این بازی بدون صحنه حساس دنبال شد. در دقایقی از بازی هم نیجریه‌ای‌ها سعی داشتند از کناره‌ها نفوذ کنند اما مدافعان ایران مانع از پیشروی آنها می‌شدند.

در دقیقه 30، اوبابونا که با مصدومیت مواجه شده بود جای خود را به جوزف یوبو داد.

نیجریه‌ای‌ها در دقیقه 31 از جناج چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و موسی این توپ را به سمت دروازه حقیقی زد و دروازه‌بان کشورمان این توپ را به کرنر فرستاد.

ایرانی‌ها دقایقی روی دروازه نیجریه فشار آوردند و قوچان‌نژاد قصد نفوذ داشت که توپش را به کرنر فرستادند. در دقیقه 34 دژاگه این توپ را ارسال کرد و در ادامه ضربه سر قوچان‌نژاد به شکل خطرناکی از سوی دروازه‌بان حریف دفع شد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم:

سبزپوشان نیجریه این نیمه را آغاز کردند.

نیجریه‌ای‌ها در این نیمه بیشتر سعی می‌کردند از سمت راست حمله کنند. در دقیقه 48 از همین منطقه صاحب کرنر شدند و این ضربه توسط تیموریان دفع شد و به اوت رفت. حریف ایران از این اوت هم نتوانست استفاده کند.

در دقیقه 50 روی یک کار تیمی که حاج صفی پایه گذار آن بود تیم ملی صاحب موقعیت شد و قوچان‌نژاد با یک شوت دروازه اینیاما را تهدید کرد اما توپ او با اختلاف نه چندان زیاد به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و دژاگه این توپ را ارسال کرد و در شلوغی محوطه جریمه به نظر می‌رسید که توپ به دست بازیکنان نیجریه برخورد کرده باشد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

آمه‌او‌بی در دقیقه 52 به جای موززی به بازی آمد که نفودهای زیادی را انجام می‌داد.

آمه‌او‌بی پس از ورود خود در دقیقه 54 یک نفوذ داشت اما سانتر او توسط مدافعان ایرن به کرنر تبدیل شد و باز هم تیموریان ضربه اول را زد و این توپ را دفع کرد.

در دقیقه 56 حیدری از سمت راست نفوذ و توپ را روی دروازه نیجریه ارسال کرد اما دروازه‌بان نیجریه اولین نفری بود که به توپ رسید و آن را دفع کرد.

دقیقه 61،  با سانتر دیگری از سمت راست توسط حیدری همراه بود اما در محوطه کسی نبود که از آن بهره ببرد.

قوچان‌نژاد در دقیقه 63 از میانه‌های میدان اقدام به شوت‌زنی کرد اما توپ او به بیرون رفت.

نیجریه‌ای‌ها با پاس‌های کوتاه سعی می‌کردند روی دروازه ایران خلق موقعیت کنند اما ایرانی‌ها با گرفتن توپ دست به یک ضد حمله زدند که حاصلش یک کرنر در دقیقه 65 بود. دژاگه این توپ را ارسال کرد اما در طرف دیگر زمین توپ به پولادی رسید و در نهایت تیم ملی در گوشه زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد.

حاج صفی  این توپ را ارسال کرد که دفع شد. در برگشت ملی‌پوشان سعی کردند به گل برسند اما در نهایت توپ با شوت قوچان‌نژاد به بیرون رفت.

سرمربی نیجریه سومین تعویض خود را در دقیقه 69 انجام داد و اودمینگ به جای عزیز به میدان آمد.

در دقیقه 70 موسی از سمت چپ دروازه ایران ضربه کرنری را ارسال کرد که باز هم با مقاومت مدافعان تیم ملی کشورمان به بیرون رفت.

دروازه تیم کشورمان با ضربه سر مهاجم نیجریه تهدید شد اما توپ این بازیکن با دخالتی که صادقی داشت در دقیقه 71 به اوت رفت.

آندرانیک تیموریان در دقیقه 75 اولین بازیکن تیم ملی ایران بود که در جام بیستم کارت زرد گرفت.

علیرضا حقیقی در دقیقه 76 شوت اونازی را مهار کرد.

مهرداد پولادی در دقیقه 77 از سمت چپ توپی را روی دروازه ارسال کرد اما اشکان دژاگه نتوانست به موقع بپرد و به این توپ ضربه بزند.

یک دقیقه بعد کارلوس کی‌روش این بازیکن را تعویض کرد و علیرضا جهانبخش جایگزین او شد.

در دقیقه 81 ملی‌پوشان باز هم با چند پاس سعی در ایجاد موقعیت داشتند پولادی پشت محوطه جریمه تیموریان را صاحب توپ کرد و این بازیکن دروازه را هدف گرفت اما شوت به بیرون رفت.

در دقیقه 89 کارلوس کی‌روش مسعود شجاعی را به جای خسرو حیدری به میدان آورد ت دومین تعویض ایران هم انجام شود.

در دقیقه 90 نیجریه از سمت چپ نفوذ کرد و پولادی توپ را به کرنر فرستاد  و در برگشت روی فشار نیجریه یک کرنر دیگر هم به سود این تیم اعلام شد.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا تیم ایران به اولین امتیاز خود در این رقابت‌ها دست یابد و همچنین اولین تساوی جام بیستم رقم بخورد.

 

جهت مشاهده جزئیات و عکس های بازی ایران و نیجریه بروری لینک زیر کلیک کنید.

>>>> جزئیات بازی ایران و نیجریه

تیم ملی ایران در مقابل نیجریه

اس.علی بازدید : 6 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 
6
بازیکنان آلمان

بازیکنان آلمان

تیم ملی فوتبال آلمان در اولین دیدارش در جام جهانی 2014 برزیل قدم اول را محکم برداشت و با نتیجه 4 بر صفر پرتغال را در هم کوبید تا خط و نشانی برای همه تیم‌های مدعی در این بازی‌ها بکشد.

شاگردان یواخیم لو در حضور آنگلا مرکل صدراعظم این کشور، در همان نیمه اول با دو گل توماس مولر و یک گل هوملس کار پرتغال را تمام کردند تا این تیم که با اخراج په‌په در نیمه اول 10 نفره شده بود دست‌هایش را به علامت تسلیم بالای سر ببرد.

در نیمه دوم اما با اینکه شاگردان یواخیم لو موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما این فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا اینکه توماس مولر در دقیقه 78 سومین گل خودش در این بازی و چهارمین گل آلمان را در اولین بازی در جام جهانی و همزمان با پنجاهمین بازی ملی‌اش به ثمر برساند.

یاران کریستیانو رونالدو در این بازی همه جوره تسلیم ژرمن‌ها شدند تا یکی دیگر از بازی‌های جام بیستم هم پر گل شود.

رونالدو بهترین بازیکن جهان هم در این بازی نتوانست کاری از پیش ببرد.

ترکیب تیم پرتغال: پاتریسیو، آلوس، په‌‌په، ولوسو (کاستا) ، کوئنترائو (آلمیدا)، رونالدو، موتینیو، آلمیدا (ادر) ، میرلس، نانی، پریرا

ترکیب تیم آلمان:‌ نویر، بواتنگ، مرته‌ساکر، هوملس(مصطفی)، هوودس، لام، کروس، گوتسه، اوزیل (شورلر) ، خدیرا، مولر (پودولسکی)

 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه تیمی قهرمان جام بیستم خواهد شد؟
    چه تیم هایی از گروه Aجام جهانی صعود میکنند؟
    چه تیم هایی از گروه Bجام جهانی صعود میکنند؟
    آقای گل جام جهانی؟
    شما طرفدار کدام تیم های خارجی در جام بیستم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 3,668
  • کدهای اختصاصی
    img src="http://www5.varzesh3.com/files/ads/00901348.gif" border="0" height="80" width="257">