loading...
جام جهانی 2014
اس.علی بازدید : 8 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)



کاروان تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز (یکشنبه) به وقت تهران وارد شهر کوریتیبا شد و مورد تشویق هواردان به خصوص ایرانیان فوتبالدوست قرار گرفت.

تمرین تیم ملی صبح روز گذشته برگزار شد و بازیکنان در پایان این تمرین گرد هم آمده و ضمن توجه کامل به صحبت های سرمربی تیم ملی که با شور و حرارات خاصی برای آنها صحبت می کرد، حلقه اتحاد تشکیل داده و پس از پایان صحبت های کی روش، با فریاد سه بار نام ایران را فریاد زدند.

ملی پوشان پس از استراحتی کوتاه پس از صرف ناهار، کمپ تیم ملی را ساعت 15:45 به مقصد فرودگاه ترک کرده و پس از ورود به فرودگاه، بدون حضور در صف انتظار و انجام تشریفات سفر، مستقیم از باند فرودگاه وارد محل پذیرایی تیم های شرکت کننده شدند تا پس از صدور کارت پرواز بتوانند به سمت کوریتیبا حرکت کنند.

مسیر حرکت ملی پوشان در داخل این بخش از فرودگاه بزرگ سائوپائولو کاملا به شکلی فوتبالی درآمده بود و ضمن نصب پرچم 32 تیم حاضر در جام جهانی از نمادهای فوتبالی متعددی استفاده شده بود.

در اتاق کناری سالن انتظار فرودگاه، لباس تمام تیم هایی که از طریق فرودگاه سائوپائولو وارد شده بودند و لباس تیم هایشان توسط بازیکنان و اعضای کادر فنی آنها امضا شده بود قرار گرفته و در مرکز آن لباس تیم های ایران، برزیل و کاستاریکا قرار گرفته بود که حکایت از این داشت که این تیم پیش از ما به عنوان آخرین تیم این شهر را ترک کرده است.

بازیکنان در زمان مقرر شده و با در اختیار داشتن کارت های پرواز خود وارد گیت پرواز فرودگاه شهر سائوپائولو شده و مستقیما از طریق باند پرواز وارد هواپیما شدند و هواپیمای تیم ملی ساعت 17:05 به سمت کوریتیبا حرکت کرده و ساعت 18 وارد فرودگاه این شهر شد و در بدو ورود و در پای پرواز مورد استقبال افسر ارشد پلیس ایالتی قرار گرفت و به سمت هتل خود حرکت کرد.

در تمام مسیر حرکت تیم ملی فوتبال، اسکورت پلیس تیم ایران را همراهی کرد و در تمام تقاطع ها مردم برزیل مشتاقانه ضمن گرفتن فیلم و عکس از اتوبوس تیم ملی ایران برای بازیکنان تیم ملی دست تکان می دادند.

دمای شهر کوریتیبا حدود 20 درجه سانتیگراد و هوای آن نیمه ابری است. در زمان حضور اتوبوس تیم ملی به هتل «پستانا» که محل اقامت تیم ملی در این شهر، تعداد زیادی از ایرانیان مشتاق مقابل هتل بازیکنان را تشویق کردند. البته تعدادی از برزیلی های این شهر نیز در میان ایرانیان حضور داشتند.

شهر کوریتیبا برخلاف شهر سائوپائولو که شهری شلوغ، پرازدحام و پرترافیک است، شهری زیبا با معماری خاص منطقه آمریکای جنوبی است و فروشگاه ها و رستوران های متعدد که در بدو امر توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

کوریتیبا شهری با خیابان های عریض و اتوبان های زیبا که تصور کسانی که در ابتدای ورود خود سائوپائولو را به عنوان نماد برزیل می بینند، تغییر می دهد. هتل تیم ملی فوتبال در مرکز این شهر قرار دارد.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل روز دوشنبه (26 خرداد) ساعت 23 و 30 دقیقه در ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا به مصاف تیم نیجریه می رود.

اس.علی بازدید : 6 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

۱
 
۱ ۰
 
 

یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

فرانسه که بر خلاف تصور خیلی‌ها در این گروه سرگروه نیست باید امشب و از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به مصاف هندوراس برود. هندوراسی که خیلی ها آن را به هندوانه سربسته‌جام تشبیه می‌کنند.

زمان : یکشنبه۲۵ خرداد – ساعت۲۳:۳۰

مکان : ورزشگاه بیرا ریو – پورته آلگره٬ برزیل

داور : ساندرا ریچی (برزیل)

پخش مستقیم : شبکه سوم سیما

آمار خیلی به‌نفع فرانسه نیست. جالب اینکه خروس‌ها در بازی‌های ابتدایی‌شان در جام‌های‌جهانی آمار افتضاحی دارند. آنها در جام‌های‌جهانی2002، 2006 و 2010 جام‌جهانی را بدون برد شروع کردند. آمار بدتر اینکه فرانسه در 9 بازی اخیرش در مرحله گروهی جام‌جهانی تنها یک برد مقابل توگو در سال 2006 کسب کرده، البته آنها در آن سال با همان برد صعود کردند و در نهایت فینالیست شدند. با این همه تمامی آمار هم به ضرر فرانسه نیست. خرافاتی‌های این کشور به نتیجه‌گرفتن در برزیل امیدوارند چرا که معتقدند تیمشان یک دوره در میان در جام‌های‌جهانی خوش می‌درخشد. این بازی اولین ملاقات فرانسه و هندوراس در تاریخ‌شان محسوب می‌شود. این در حالی است که دیدیه دشان، سرمربی فرانسه «فرانک ریبری» بهترین گلزن و گلساز خود در مرحله مقدماتی و ستاره تیمش را در اختیار ندارد، البته با توجه به برد روحیه‌بخش 8برصفر در دیدارتدارکاتی مقابل جاماییکا امیدوار است جای خالی ستاره مونیخی‌ها توسط سایر ستاره‌ها پر شود. در سوی دیگر امید «سوارس» سرمربی هندوراس به «جری بنگستون» مهاجم خطرناک تیمش هست.

آمار :

این دو تیم تا به حال با یکدیگر بازی نکرده‌اند.

فرانسه در ۶ دوره قبلی جام تنها یک گل در بازی اولش به ثمر رسانده است.

هندوراس در ۴ بازی اخیر پیش از جام‌جهانی‌اش گلی به ثمر نرسانده است.

خروس ها در 4 دیدار اخیرخود پیش از جام جهانی 15 بار دروازه ی حریفان را باز کرده اند.

هندوراس در 5 بازی دوستانه ی خود پیش از جام جهانی تنها موفق به کسب 1 پیروزی شده است.

ترکیب احتمالی

فرانسه: لوریس - اورا - ساخو - کوشیلنی - سانیا - کابایه - ماتویدی - پوگبا - بنزما - ژیرو – والبوئنا

هندوراس: وایادارس - بکلس - برناردس - فیگوئروا - ایزاگیره - چاوس - پالاسیوس - گاریدو - اسپینوزا - بنگستون - کاستلی

پیش بینی نتیجه فرانسه - هندوراس:

هندوراس در آخرین دیدار دوستانه ی خود برابر انگلیس نشان داد که دفاع خوبی دارد. به همین علت شاید فرانسه نتواند گل های زیادی را وارد دروازه ی این تیم کند. پیش‌بینی پیروزی فرانسه با با بیش از یک اختلاف، غیرمنطقی نیست. مثلا ۲ بر صفر.

 

اس.علی بازدید : 8 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

۱
 
۱ ۰
 
 

یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

متافوتبال - از ساعت ۲:۳۰ بامداد روز دوشنبه بالاخره بازی های گروه ششم مسابقات که در آن تیم ملی کشورمان هم حضور دارد کلید می‌خورد. جایی که آرژانتین پرافتخار باید به مصاف تیم تازه‌واد بوسنی و هرزگوین برود.

زمان : دوشنبه۲۶ خرداد – ساعت۰۲:۳۰

مکان : ورزشگاه ماراکانا – ریو دو ژانیرو٬ برزیل

داور : آگوییلار (السالوادور)

پخش مستقیم : شبکه سوم سیما

ورزشگاه ماراکانا در تاریخ جام جهانی یگانه است. این ورزشگاه همان جایی است که برزیل به اروگوئه باخت و قهرمانی در خانه‌اش از دست داد. آن هم جلوی ۲۰۰ هزار نفر! حالا این ورزشگاه که مدرن شده میزبان تیم ملی آرژانتین است. آلبیسلسته برای اینکه ثابت کند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است٬ به برد احتیاج دارد. آن هم بردی پر گل. در آنسوی میدان اما سافت سوشیچ و شاگردانش بیکار ننشسته‌اند. آنها هم همچون آرژانتین تیمی هجومی دارند و شاید بتوانند زهرشان را به حریف بریزند. بدون شک این بازی برای ما ایرانی‌ها هم بسیار جالب توجه خواهد بود. هر چه نباشد این دو٬ رقیب ما هستند. رقبایی که تا چند روز دیگر باید به مصاف‌شان برویم.

آمار :

آرژانتین در 3 دیدار اخیر خود پیش از جام جهانی هیچ گلی را دریافت نکرده است.

آرژانتین در ۱۲ بازی اخیرش در مرحله گروهی جام جهانی ۹ بار برده و تنها یک بار باخته است.

آرژانتین در ۹ بازی گذشته اش در جام جهانی در مقابل تیم‌های اروپایی فقط ۲ بار برده و ۴ بار مساوی کرده است.

بوسنی و هرزگوین در 10 بازی خود در دور مقدماتی تنها 1 شکست را در کارنامه اش ثبت کرده است.

لیونل مسی تنها یک گل در ۵۷۱ دقیقه حضورش در مسابقات جام جهانی به ثمر رسانده است.

ترکیب احتمالی

آرژانتین: رومرو - روخو - گارای - فرناندس - زابالتا - دی ماریا - ماسچرانو - گاگو - لاوتزی - آگوئرو - مسی

بوسنی: بگوویچ - موجدزا - بیکاکیچ - اسپاهیچ - کولاسیناچ - لولیچ - سالیهوویچ - پیانیچ - میسیموویچ - ایبیسویچ - ژکو

پیش بینی نتیجه آرژانتین – بوسنی هرزگوین:

آرژانتین مطمئنا تیم فوق العاده ای است اما بوسنی هم بدون شک تنها به دفاع فکر نخواهد کرد. پیش بینی یک بازی پر گل می تواند به حقیقت نزدیک تر باشد، مثلا ۳-۱.

 

اس.علی بازدید : 4 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

۲۰

سرمربی ایتالیایی ژاپن در پی شکست شاگردانش گفت: باید به ساحل عاج که بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت، احترام بگذاریم و در مسابقات بعدی بهتر بازی کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلبرتو زاکرونی پس از شکست 2 بر یک شاگردانش مقابل ساحال عاج در گروه C رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل گفت: باید به ساحل عاج که بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، احترام بگذاریم. ژاپن بازی را خیلی خوب شروع کرد ولی نتوانست برتری خودش را حفظ کند. ما نتوانستیم بازی خوبی به خصوص پس از خوردن گل دوم در نیمه دوم از خود به نمایش بگذاریم. بازیکنان ساحل عاج فوق‌العاده مستعد نشان دادند.

وی افزود: نتوانستیم فشار لازم را به ساحل عاج بیاوریم و همانند همیشه در کارهای تهاجمی خوب نبودیم. برای اینکه از گروه‌مان صعود کنیم باید در دیدارهای بعدی‌مان بازی بهتری از خود به نمایش بگذاریم چون امروز اصلاً بازی خوبی انجام ندادیم.

 

اس.علی بازدید : 7 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

۱

متافوتبال - در شروع بازی‌های گروه E امشب ساعت 20:30 به وقت تهران سوییس که به لطف رده‌بالایش در رنکینگ فیفا صدرنشین گروه شده، اکوادور را پیش‌روی خود می‌بیند. خیلی‌ها اکوادور را یکی از «سورپرایز»‌های جام می‌دانند؛ تیمی جسور که چندی پیش در بازی دوستانه با انگلیس هم توانایی‌هایش را نشان داد.

 

زمان : یکشنبه۲۵ خرداد – ساعت۲۰:۳۰

مکان : ورزشگاه استادیو ناسیونال – برازیلیا٬ برزیل

داور : روشن ایرماتف (اوزبکستان)

پخش مستقیم : ‌شبکه ورزش سیما

.

سوییس با مربیگری اوتمار هیتسفلد، جام‌جهانی2010 را خیلی خوب شروع کرد و با شکست اسپانیا شگفتی‌ساز شد اما در نهایت نتوانست صعود کند، باخت برابر شیلی کار آنها را تمام کرد. در مجموع سوییس در بازی برابر تیم‌های آمریکای‌جنوبی مشکل دارد و در چهار بازی اخیرش در جام‌های‌جهانی مقابل این تیم‌ها باخته. بازی امروز اولین ملاقات تاریخ دو تیم محسوب می‌شود. به احتمال زیاد برنده این بازی به دور بعد صعود خواهد کرد. جالب اینکه اکوادور در تاریخ بازی‌های خود در جام‌جهانی هرگز مساوی نکرده است.

آمار :‌

این دو تیم تا به حال به مصاف هم نرفته‌اند.

سوییس در ۷ بازی اخیرش در جام جهانی تنها یک گل خورده است.

شاگردان اوتمار هیتزفیلد در دور مقدماتی شکست نخورد. ۷ بازی را برد و ۳ بازی را مساوی کرد.

ترکیب احتمالی

سوییس: بناگلیو - رودریگس - شار - یورو - لیختشتاینر - شاکا - ایلنر - استاتر - مهمتی - شکیری - درمیک

اکوادور: دومینگوئیس - آیووی - گواگوا - ارازو . پاردس - والنسیا - کاستیو - نوبوا - مونترو - انر والنسیا - کایسیدو

پیش بینی نتیجه سوئیس – اکوادور :

اکوادور در آمریکای جنوبی بازی راحت تری را می تواند نمایش دهد اما کیفیت اروپایی سوییس تا حدی آن ها را تبدیل به تیم بهتری نسبت به اکوادور می کند. پیروزی خفیف به سود سوییس را می‌توان احتمالِ غالب در نظر گرفت. پیش‌بینی ما دو بر یک است.

اس.علی بازدید : 6 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

۶۸

تیم ملی فوتبال ساحل عاج دومین تیم آسیایی را نیز در جام جهانی با شکست روبرو کرد.

 

رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل در روز سوم نیز پیگیری شد و در آخرین دیدار این روز ساحل عاج در چارچوب دیداری از گروه C با نتیجه 2 بر یک از سد ژاپن گذشت تا شانس خود را برای صعود افزایش دهد.
دیدار تیم‌های ساحل عاج و ژاپن بامداد امروز (یکشنبه) و از ساعت 5:30 آغاز شد که نیمه اول آن با تک گل دقیقه 16 کیسوکه هوندا به سود ژاپن خاتمه یافت. نیمه دوم این دیدار اما شرایطی کاملاً متفاوت داشت. در نیمه دوم ساحل‌عاجی‌ها دو بار توسط ویلفرد 64 و ژروینهو 66 موفق شدند دروازه سامورایی‌ها را باز کنند تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود نارنجی‌پوشان آفریقایی خاتمه یابد.

 

اس.علی بازدید : 6 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

۲۰

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: خستگی بازیکنان انگلستان در نیمه دوم نشان داد که برنامه‌های ما جواب داده است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، چزاره پراندلی در پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و انگلستان در چارچوب مسابقات مرحله گروهی جام جهانی برزیل، درباره این بازی اظهار کرد: همه بازیکنان ایتالیا عالی بودند. ما تمرین‌های خوبی را انجام داده بودیم و نتیجه آنرا هم دیدیم.

وی با بیان اینکه در دقایقی از بازی انگلستان تیم ایتالیا را دچار مشکل کرده بود، افزود: با این حال در نیمه دوم بازیکنان تیم انگلستان نسبت به ما کم آوردند و مشخص شد که آنها خسته شدند. این نشان داد که برنامه‌های ما جواب داده است.

سرمربی ایتالیا در پایان با تمجید از عملکرد ماریو بالوتلی، گفت: بالوتلی تمام تلاش و توانش را به کار برد تا بهترین عملکردش را در تیم ملی انجام بدهد. او حتی موفق شد گل دوم تیم را به ثمر برساند تا ایتالیا پیروز این مسابقه شود.

تیم ملی فوتبال ایتالیا موفق شد در اولین مسابقه خود در مسابقات جام جهانی برزیل برابر تیم انگلستان با نتیجه 2 بر یک پیروز شود.

 

اس.علی بازدید : 14 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

۳۳

ماریو بالوتلی مهاجم تیم فوتبال ایتالیا به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های فوتبال انگلستان و ایتالیا انتخاب شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل و در گروه چهارم، تیم‌های ملی فوتبال انگلستان و ایتالیا از ساعت 18 (به وقت محلی) در ورزشگاه آمازون شهر مانائوس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود ایتالیا به اتمام رسید. گل دوم ایتالیا را ماریو بالوتلی به ثمر رساند.

بر این اساس، در انتهای این مسابقه بالوتلی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. بالوتلی در دقیقه 73 تعویض شد و جایش را به بازیکن دیگری داد. این بازیکن در مدت زمان حضورش در زمین، علاوه بر یک گل، سه شوت زده و 21 پاس به هم تیمی‌هایش داده بود.

 

اس.علی بازدید : 6 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

۱۳

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلستان گفت: باید قبول کنیم ایتالیا خیلی خوب بود و بازی بهتری نسبت به ما به نمایش گذاشت.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، استیون جرارد بعد از شکست تیم فوتبال انگلستان برابر ایتالیا درباره این مسابقه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: با این نتیجه‌ای که برابر ایتالیا به دست آمد حالا مجبوریم که در بازی بعدی تیم اروگوئه را شکست بدهیم.

وی با اشاره به عملکرد ایتالیا در این مسابقه، تاکید کرد: ایتالیا بازی خیلی خوبی برابر ما به نمایش گذاشت و کار را برایمان دشوارکرد. ما در زمین خودمان اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و بیشتر دقایق مسابقه در نیمه دوم توپ در زمین ما بود.

جرارد همچنین به شرایط بد آب و هوایی اشاره کرد و افزود: هرچند شرایط آب و هوا بسیار بد بود ولی این مسائل بهانه است و ما دنبال آن نیستم. باید قبول کنیم ایتالیا خیلی خوب بود و بازی بهتری به نمایش گذاشت.

کاپیتان تیم ملی انگلستان در پایان گفت: دو سال پیش هم با ایتالیا در یورو بازی کرده بودیم. نمی‌دانم که آن‌ها چقدر نسبت به آن سال پیشرفت کرده‌اند.

اس.علی بازدید : 4 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

۲۰

آندره‌آ پیرلو کاپیتان تیم ملی ایتالیا پس از پیروزی تیمش برابر انگلیس گفت: شرایط آب و هوایی بسیار بد بود. ما یک جهنم واقعی را تجربه کردیم.

 

کاپیتان تیم ملی ایتالیا می‌گوید شرایط آب و هوایی در بازی برابر انگلیس مثل یک جهنم بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لاجوردی‌پوشان ایتالیا در اولین دیدار خود در جام جهانی موفق ظاهر شدند و توانستند گام نخست را با برتری برابر انگلیس محکم بردارند. آندره‌آ پیرلو کاپیتان تیم ملی ایتالیا پس از پیروزی تیمش برابر انگلیس گفت: شرایط آب و هوایی بسیار بد بود. ما یک جهنم واقعی را تجربه کردیم. بازی کردن در این جا بسیار سخت است. علاوه بر آن بوفون را نیز قبل از مسابقه از دست دادیم. بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما انگیزه‌مان را در طول مسابقه حفظ کردیم و توانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. ما پیروز شدیم و همین کافی است.

پیرلو در ادامه گفت: خیلی مهم است که در تورنمنت‌هایی مثل جام جهانی بازی‌ها را با پیروزی شروع کنیم. ما امشب یک پیروزی بزرگ کسب کردیم چرا که حریف‌مان انگلیس بود. اکنون انتظار یک بازی بسیار سخت برابر کاستاریکا را داریم که توانست اروگوئه را شکست دهد و یک شگفتی خلق کند.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه تیمی قهرمان جام بیستم خواهد شد؟
    چه تیم هایی از گروه Aجام جهانی صعود میکنند؟
    چه تیم هایی از گروه Bجام جهانی صعود میکنند؟
    آقای گل جام جهانی؟
    شما طرفدار کدام تیم های خارجی در جام بیستم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 3,704
  • کدهای اختصاصی
    img src="http://www5.varzesh3.com/files/ads/00901348.gif" border="0" height="80" width="257">